• Where to find nike shoes?

    ive been looking everywhere in stores and online for these nike mogan mid 2 shoes but unfortunately i cant find them or if i do, they are have other bright colors in them. im looking for a black and white or grey ones, just a nuetral colored one that would match with every outfit. here are the shoes... tampikan lainnya
    ive been looking everywhere in stores and online for these nike mogan mid 2 shoes but unfortunately i cant find them or if i do, they are have other bright colors in them. im looking for a black and white or grey ones, just a nuetral colored one that would match with every outfit. here are the shoes http://www.zappos.com/nike-action-mogan-... thanksss:)
    1 jawaban · Fashion & Accessories · 6 tahun yang lalu
  • Where can i find khaki skinny jeans?

    ive been looking for khaki skinny jeans for forever and i found some on the hollister and abercrombie website but theyre not there anymore:/ does anyone know any stores or websites that sell them, thankss
    ive been looking for khaki skinny jeans for forever and i found some on the hollister and abercrombie website but theyre not there anymore:/ does anyone know any stores or websites that sell them, thankss
    6 jawaban · Fashion & Accessories · 6 tahun yang lalu
  • How does this guy really feel?

    What does it mean If a guy says he really likes you and into you and compliments you but he's with some other girl in the hallway and walking her to class and stuff. I can tell he genuinely cares for me and we've always been drawn to each other, but he used to be a major player but we're juniors now and he says hes "matured".... tampikan lainnya
    What does it mean If a guy says he really likes you and into you and compliments you but he's with some other girl in the hallway and walking her to class and stuff. I can tell he genuinely cares for me and we've always been drawn to each other, but he used to be a major player but we're juniors now and he says hes "matured". Like he still pays attention to me, I just feel like its divided and we are like bestfriends kinda dating just without the label lol Im not the jealous person at all, but am I looking to far into it? Or is he playing me?
    2 jawaban · Singles & Dating · 7 tahun yang lalu
  • Where to buy skinny jean khakis?

    Kso, my high school unfortunately has uniform and I need new khakis but I can't find any that are still cute but fit for dress code. Old navy doesn't have slim anymore so that's out and I've checked kohls and Abercrombie's prices make me cringe. Does anyone have any suggestions? Thanksss!
    Kso, my high school unfortunately has uniform and I need new khakis but I can't find any that are still cute but fit for dress code. Old navy doesn't have slim anymore so that's out and I've checked kohls and Abercrombie's prices make me cringe. Does anyone have any suggestions? Thanksss!
    2 jawaban · Fashion & Accessories · 7 tahun yang lalu
  • Which vans shoe should i get?

    i need a new pair of vans for the summer cuz my old ones are getting old. they have all new shoes styles on their website but i dont know which one would be more practical to wear with outfits or which one looks better becuase personally, i love both. so heres the first... tampikan lainnya
    i need a new pair of vans for the summer cuz my old ones are getting old. they have all new shoes styles on their website but i dont know which one would be more practical to wear with outfits or which one looks better becuase personally, i love both. so heres the first one..http://shop.vans.com/catalog/Vans/en_US/... ANDD heres the second one...http://shop.vans.com/catalog/Vans/en_US/... thanks for the help:)
    5 jawaban · Fashion & Accessories · 7 tahun yang lalu
  • Is it haram to pierce nose?

    I'm a muslim girl who wears hijab and I wanna know if its really haram or just frowned upon. Some of my grandparents have it as tradition and I really like it. Thanks for your answers:)
    I'm a muslim girl who wears hijab and I wanna know if its really haram or just frowned upon. Some of my grandparents have it as tradition and I really like it. Thanks for your answers:)
    5 jawaban · Ramadan · 7 tahun yang lalu
  • Is it haram for muslim girl to pierce her nose?

    I wear hijab and I want to pierce my nose, and I just wanna know if its HARAM. I mean some of my grandparents have them as tradition and I love it. Shukran.
    I wear hijab and I want to pierce my nose, and I just wanna know if its HARAM. I mean some of my grandparents have them as tradition and I love it. Shukran.
    6 jawaban · Ramadan · 7 tahun yang lalu
  • How do you play someone?lol?

    Ksooo, its not like I'm planning to, I just wanna know how you'd go about playing a guy. Cuz I liked a guy last year and he played me and now he DOES like me and I think he did last year too, but he didn't wanna admit it and I have a 'revenge' feeling inside me. I mean cmon, perfect oppurtunity lol, but I'm not that type of... tampikan lainnya
    Ksooo, its not like I'm planning to, I just wanna know how you'd go about playing a guy. Cuz I liked a guy last year and he played me and now he DOES like me and I think he did last year too, but he didn't wanna admit it and I have a 'revenge' feeling inside me. I mean cmon, perfect oppurtunity lol, but I'm not that type of person. But how would you do it tho?
    2 jawaban · Singles & Dating · 7 tahun yang lalu
  • What should I get my friend for birthday?

    Kso, her bday party is tmmrw and idk WHAT to get her. I don't like getting jewelry cuz I feel they'd rather pick it out and its cliche. And no shirts. She's not my best friend, but she's my close friend and I wanna get something more meaningful than a giftcard, and I got her a chocolate basket last year. Sooooo, please help! Thanks :) tampikan lainnya
    Kso, her bday party is tmmrw and idk WHAT to get her. I don't like getting jewelry cuz I feel they'd rather pick it out and its cliche. And no shirts. She's not my best friend, but she's my close friend and I wanna get something more meaningful than a giftcard, and I got her a chocolate basket last year. Sooooo, please help! Thanks :)
    3 jawaban · Fashion & Accessories · 7 tahun yang lalu
  • What do I need to get to get into columbia university ny?

    I'm a sophomore in high school, and I just recently got my act scores back and I made a 29. I HOPEFULLY wanna go to columbia university in new york city, cuz that's like my dream and I'm gonna need a full scholorship. I have a 3.8 GPA, so what would I need to get a FULL scholorship there? Thankss:D
    I'm a sophomore in high school, and I just recently got my act scores back and I made a 29. I HOPEFULLY wanna go to columbia university in new york city, cuz that's like my dream and I'm gonna need a full scholorship. I have a 3.8 GPA, so what would I need to get a FULL scholorship there? Thankss:D
    3 jawaban · Higher Education (University +) · 7 tahun yang lalu
  • Is haram to kiss a guy?

    Like not have sexual relations, just kissing? Cuz I wear hijab and was brought up to believe it is by my parents, and I'm NOT planning to I'm just asking. Cuz i was discussing this with another muslim guy at school and he was saying its not haram and 'times have changed' and it just got me thinking. Is it HARAM or just a sin? Because... tampikan lainnya
    Like not have sexual relations, just kissing? Cuz I wear hijab and was brought up to believe it is by my parents, and I'm NOT planning to I'm just asking. Cuz i was discussing this with another muslim guy at school and he was saying its not haram and 'times have changed' and it just got me thinking. Is it HARAM or just a sin? Because haram is a big label to put on something, and a lot of muslims just throw it around. Can someone Please explain it to me, and jazakullah. :)
    13 jawaban · Ramadan · 7 tahun yang lalu
  • John Knowles "A Seperate peace" project?

    we have an english project on a seperte peace and we have to make like a 3d project to represent the book. does anyone have any ideas on what to put on it? like the main things that stick out in the book? were gonna put a pink shirt that finny wore on there and a beach scene, and the tree of course. i just need some more ideas. thanks so much!
    we have an english project on a seperte peace and we have to make like a 3d project to represent the book. does anyone have any ideas on what to put on it? like the main things that stick out in the book? were gonna put a pink shirt that finny wore on there and a beach scene, and the tree of course. i just need some more ideas. thanks so much!
    2 jawaban · Books & Authors · 7 tahun yang lalu
  • Any ideas for celebrity day?

    Kso, tmmrw is red carpet/celebrity day and I'm confused. Idk if we are supposed to dress up as a specific CELEBRITY or just dress up fancy like they do on the red carpet. And I'm obv not wearing a dress to school tho, that's out of the question. Any ideas?? Please help cuz I'm blank right now lol and I kinda don't wanna dress up... tampikan lainnya
    Kso, tmmrw is red carpet/celebrity day and I'm confused. Idk if we are supposed to dress up as a specific CELEBRITY or just dress up fancy like they do on the red carpet. And I'm obv not wearing a dress to school tho, that's out of the question. Any ideas?? Please help cuz I'm blank right now lol and I kinda don't wanna dress up as marilyn monroe etc, cuz that's so common. Thankss
    5 jawaban · Fashion & Accessories · 7 tahun yang lalu
  • Which vans should i get?

    i already have turqoise vans and i love them so much and theyre kinda getting worn out cuz i wear them so much, sooo...i wanna get new ones. which ones do yall think are cuter? im a 16 year old girl btw.... tampikan lainnya
    i already have turqoise vans and i love them so much and theyre kinda getting worn out cuz i wear them so much, sooo...i wanna get new ones. which ones do yall think are cuter? im a 16 year old girl btw. http://shop.vans.com/catalog/Vans/en_US/... OR http://shop.vans.com/catalog/Vans/en_US/... i want the second ones in black and white stripes but for some reason its not on the website anymore:( but thats the pattern.
    5 jawaban · Fashion & Accessories · 8 tahun yang lalu
  • Does anyone know where i can get native deen's song?

    Its called mercy to mankind and ive looked everywhere to download it, but i cant find it! i dont wanna buy it either lol. every other song on the album is on youtube, but this song isnt...can anyone please help:) shukran
    Its called mercy to mankind and ive looked everywhere to download it, but i cant find it! i dont wanna buy it either lol. every other song on the album is on youtube, but this song isnt...can anyone please help:) shukran
    1 jawaban · Ramadan · 8 tahun yang lalu
  • Any good apps from blackberry app world?

    i just got my blackberry torch yesterday and im disappointed with the apps on the network.-_- ive seen good games and etc. form android, apple, and window marketplace, but so far ive seen none. and if there are any, its not free. soooo, if anyone can help, ill be sooo thankful, and you get 10 points:)
    i just got my blackberry torch yesterday and im disappointed with the apps on the network.-_- ive seen good games and etc. form android, apple, and window marketplace, but so far ive seen none. and if there are any, its not free. soooo, if anyone can help, ill be sooo thankful, and you get 10 points:)
    2 jawaban · Cell Phones & Plans · 8 tahun yang lalu
  • Which blackberry torch should I get?

    Kso, I'm upgrading to the blackberry torch and I live it so much, and I wanted the white one at first(I <3 the color) but now that I'm thinking about it, should I get the black one? Red is out of the question. I can't choose! Thanks:)
    Kso, I'm upgrading to the blackberry torch and I live it so much, and I wanted the white one at first(I <3 the color) but now that I'm thinking about it, should I get the black one? Red is out of the question. I can't choose! Thanks:)
    2 jawaban · PDAs & Handhelds · 8 tahun yang lalu
  • Which vans should I get?

    Okay so I decided I want vans now, but I can't decide what color to get.:( there both almost the same color but different shades. Also which one would look better worn out/faded? :). These are the bright blue ones https://m.shop.vans.com/mt/shop.vans.com... AND these are the turquoise ones https://m.shop.vans.com/mt/shop.vans.com...
    Okay so I decided I want vans now, but I can't decide what color to get.:( there both almost the same color but different shades. Also which one would look better worn out/faded? :). These are the bright blue ones https://m.shop.vans.com/mt/shop.vans.com... AND these are the turquoise ones https://m.shop.vans.com/mt/shop.vans.com...
    5 jawaban · Fashion & Accessories · 8 tahun yang lalu
  • Should I get these vans?

    I really want to get vans before school starts but I've read that they tear and stain easy. I want to wear them for the whole year, but I also LOVE the style. Are they a good buy and should I get them? :) these are the ones iwant. https://m.shop.vans.com/mt/shop.vans.com...
    I really want to get vans before school starts but I've read that they tear and stain easy. I want to wear them for the whole year, but I also LOVE the style. Are they a good buy and should I get them? :) these are the ones iwant. https://m.shop.vans.com/mt/shop.vans.com...
    5 jawaban · Fashion & Accessories · 8 tahun yang lalu
  • IS this haram?????::Ramadan?

    i just want to kno if getting a nose piercing is haram. ive researched but it confuses me. like is it really haram not just dicouraged. im a muslim teen and i want one but naturally my mom opposes. i wanna kno the reasons why too. thanx:D salam
    i just want to kno if getting a nose piercing is haram. ive researched but it confuses me. like is it really haram not just dicouraged. im a muslim teen and i want one but naturally my mom opposes. i wanna kno the reasons why too. thanx:D salam
    12 jawaban · Ramadan · 9 tahun yang lalu